Thursday, April 26, 2007



LOCKS OF LOVE=SHORT HAIR FOR ANGELA

As you can see from the pictures-this week has proven to hold some drastic changes for me! I like my new hair-but it's so weird!!!! I'm thankful that someone will now have hair who previously did not though since I gave it for locks of love--who knows, maybe I'll do it again in 3 years!

10 comments:

Renee Drew said...

Congratulations on such a caring act. Once I got used to having short hair, I loved it. SO easy to do.

Carlee Rene said...

Angela - YAY!! I did it back in January!! I donated about 12 inches. It doesn't take too long to get used to!! GREAT JOB!!

glennteal said...

My goodness girl you look EXACTLY like your mother in picture 2. Scary! In a nice way.

Dad

jessica said...

Yeah! Like it! Im attempting to grow for LOL- I gave up a year ago and am retrying, its so hard to get it so long, so that by the time you cut it your not bald.

bek said...

wow! i love the cut, sooo cute, can't wait to see you soon.

anearlgirl said...

When Lexi saw your new haircut...she said..."wow, she looks exactly like a mom."

kt said...

You look SO different!

It took you 3 years? I think my hair grows fast OR I have NO sense of time! lol Probably the latter. lol

Anonymous said...

Can I suggest anybody who is thinking of donating there hair give it to children for hairloss in rockwood michigan?! LOL charges families for the wigs that they recieve, and let me tell you they are not cheap!!!Children for hairloss gives the wigs free to children up to the age of 21 they can get a new wig every year! It runs completley on donation!!!! And besides that, you only have to give 6 inches, and they take dyed hair as well.Thanks for listening.

Anonymous said...

I thought the second pictures WAS Nancy. Unbelievable! Cut looks very flattering.

kool kenna said...

i love your haircut. kinda like mine. :)